Υλοποίηση

20151008_113111Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε από το Νίκο Μαζαράκη PhD (φυσικό μετεωρολόγο – επιστημονικό συνεργάτη του Ε.Α.Α.). Υλοποιείται από τον ίδιο, την Κατερίνα Ψύχα και την Παναγιώτα Αγγελή στο νομό Αττικής και την ηπειρωτική χώρα και από τη Τζούλια Λαρετζάκη και τον Γιάννη Βρεττό στην Κρήτη.

Ο Νίκος Μαζαράκης έλαβε πτυχίο Φυσικής και μεταπτυχιακό δίπλωμα σπουδών στη φυσική  ατμόσφαιρας και περιβάλλοντος από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ είναι  και κάτοχος διδακτορικού από το τμήμα Φυσικής του πανεπιστημίου Πατρών, με θέμα τη μελέτη της  θερινής καταιγιδοφόρου δραστηριότητας στον Ελλαδικό χώρο.

Από το 2003 και μετά διδάσκει το μάθημα της ναυτικής μετεωρολογίας σε επαγγελματίες ναυτικούς έχοντας υπηρετήσει τόσο στο δημόσιο τομέα, όσο και στο ιδιωτικό, διοργανώνοντας σεμινάρια σε μεγάλες ναυτιλιακές εταιρίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Παράλληλα από το 2004 εργάζεται ως επιστημονικός συνεργάτης στο Ινστιτούτο Ερευνών Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Ανάπτυξης (Ι.Ε.Π.Β.Α.) του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών (E.A.A.), έχοντας λάβει μέρος σε πλήθος επιστημονικών προγραμμάτων αλλά και ως προγνώστης της δημοφιλέστερης στην Ελλάδα σελίδας καιρικών προγνώσεων meteo.gr  που ανήκει στο Ε.Α.Α.

Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως μετεωρολόγος σε διαφορά μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε έντυπα μέσα όπως στον Alpha TV, Alpha Radio, Ελεύθερο Τύπο, Εφημερίδα Veto κτλ., ενώ τώρα αρθρογραφεί στο περιοδικό Σκάφος.

003Τέλος από το 2011 και μετά διοργανώνει σεμινάρια μετεωρολογίας που απευθύνονται στο ευρύ κοινό με αντικείμενα τη ναυτική μετεωρολογία.

Η Κατερίνα Ψύχα έλαβε πτυχίο Φυσικής και μεταπτυχιακό δίπλωμα σπουδών στη φυσική ατμόσφαιρας και περιβάλλοντος από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει εργαστεί για πολλά χρόνια ως καθηγήτρια Φυσικής σε μαθητές/τριες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης. Από το 2005 και μετά έχει διδάξει το μάθημα της ναυτικής μετεωρολογίας τόσο σε σπουδαστές ακαδημιών, σε επαγγελματίες ναυτικούς και σε ιστιοπλόους. Τέλος, έχει γράψει το βιβλίο «Ναυτική Μετεωρολογία», το οποίο κυκλοφορεί από το 2011 σε όλες τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού από τις εκδόσεις του Ιδρύματος Ευγενίδου.

Η Γιώτα Αγγελή σπούδασε Φυσικός στο Τμήμα Φυσικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ στη συνέχεια ολοκλήρωσε με επιτυχία τη μεταπτυχιακή της ειδίκευση στη Μετεωρολογία στον Τομέα Φυσικής Περιβάλλοντος και Μετεωρολογίας στο ίδιο πανεπιστήμιο. Από τότε έως και σήμερα ασχολείται ως καθηγήτρια Φυσικής σε μαθητές/τριες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ έχει εργαστεί στο παρελθόν και σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης.

Η Τζούλια Λαρετζάκη σπούδασε στο Τμήμα Φυσικής του Παν/μίου Κρήτης απ’ όπου και αποφοίτησε το 2002. Παρακολούθησε το διατμηματικό πρόγραμμα «Οπτική και Όραση» της Ιατρικής σχολής από το 2003-2005 και το 2017 απέκτησε το διδακτορικό της στον τομέα της Νοητικής Όρασης. Από το 1997 παραδίδει μαθήματα Φυσικής, Χημείας και Μαθηματικών σε παιδιά Γυμνασίου και Λυκείου ενώ έχει απασχοληθεί και στο πρόγραμμα πρόσθετης ενισχυτικής στήριξης, για πάνω από 8 χρόνια σε διάφορα Λύκεια του Ηρακλείου. Παράλληλα υπήρξε βοηθός εργαστηρίων στο Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οπτική και Όραση» του Παν/μίου Κρήτης. Το 2009 ξεκίνησε το υπέροχο ταξίδι στον κόσμο των Πειραμάτων Φυσικής σε παιδιά σχολικής ηλικίας και από τότε έχει επισκεφθεί αρκετά Δημοτικά και Νηπιαγωγεία, προσπαθώντας να τα μυήσει στον υπέροχο κόσμο των Φυσικών Επιστημών χρησιμοποιώντας απλά υλικά, καθημερινής χρήσης που συναντάμε σε κάθε σπίτι.

Ο Γιάννης Βρεττός αποφοίτησε το 2003 από το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης και στη συνέχεια συμμετείχε ως υπότροφος στο διατμηματικό ΠΜΣ Οπτική και Όραση της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης από όπου, το 2006, απέκτησε το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης. Έχει εργαστεί ως ερευνητής σε διάφορα projects με αντικείμενο το eyetracking ενώ το 2013 εργάστηκε στην εταιρεία παροχής υπηρεσιών eyetracking,  Optotech σε project σχετικό με τις δυσκολίες ανάγνωσης παιδιών με αναπτυξιακές μαθησιακές δυσκολίες. Παράλληλα από το 2003 έχει εργαστεί και εργάζεται μέχρι και σήμερα ως καθηγητής σε μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ως Αναπληρωτής αλλά και σε φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης.